anniversary me.!

Daisypath Anniversary tickers

menunggu dan terus menunggu.!


tak sabar nye la nak tggu ape yang akan berlaku es0k mase befday aku. ntah ape ntah kejutan t0k aku es0k. ade ke kejutan t0k aku tue. cam tak de jek. angan-angan jek la k0 eyma.--> tak de pape kejutan p0n es0k. jangan nak berharap sangat. tapi. aku still berharap. tak kesah la just wish jek ke>? janji ade 0wg ingatkan befday aku. tue p0n da cuk0p beruntung dalam diri aku. c0z ade 0wg ingat befday. tak saba nye la nak tggu malam kang and es0k. bet0l-bet0l tak sabar nie. untuk my hubby.--> still ingat ag ke befday ma tue. iyelah. asyik sib0k jek. da seminggu da. langsung tak luangkan mase ngan ma. asyik sib0k memanjang jek. ntah ingat. ntah tidak. mesej p0n tak sangat. k0l plak. ag la. semalam 0wg tggu taw dye nak k0l 0r mesej. tapi tak de p0n. hmm. tak pe tak nak mara ag. cume nak bagitau. janji jangan lupe ma da la ea walaup0n sib0k tue. pape p0n. sayang kat my hubby sangat-sangat. sayang ketat-ketat la. haha.-->



No comments:

ak tau diri ini byk merunsingkan dirimu syg..ak mintak maap sgt..l0b u s0 much..!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...