anniversary me.!

Daisypath Anniversary tickers

aku sedih sangat.!


aku sedih sangat. dari semalam ke hari nie. ati ak sedih sangat. sepat0tnye semalam hari gembira aku. sbb nye semalam aku jumpe dengan my hubby (amy). tp ntah la. pertemuaan kte0wg semalam membawa kepada pergaduhan. hanya disebabkan satu pertanyaan aku. dia naik berang dan mara-mara aku. niat aku cume nak bertanya. tapi itu p0n salah bagi dia. tak pe la. aku tak salahkan dia. sbb benda 2 semua kan salah aku. memang pat0t ak dipersalahkan. time ksh sebab semalam panggil ak b0d0h. mungkin sebab kau terlampau mara dengan aku sebab tue kau cakap camtue. tak pe la. aku tak kesah. tapi lastly k0 pujuk aku balik. time kasih. sbb still nak pujuk aku balik walaupun kau mara sangat. 

hari nie p0n kte0wg gad0 ag. entah la. semua sbb aku. memang pat0t aku salahkan diri aku nie. da mmg salah aku. sekali lagi percakapan yang buat kau ilang m0od untuk msj ngan aku. aku tggu msj kau dari tadi. bilew da dapat msj. aku pulak carik masalah. maapkan ak. aku mtk maap sangat2. ape yang aku lakukan sebenarnya sbb aku terlampau sayang kan kau. aku tak sanggup kehilangan kau. mungkin cara aku salah. aku mtk maap sangat. pelizz! maapkan aku...


No comments:

ak tau diri ini byk merunsingkan dirimu syg..ak mintak maap sgt..l0b u s0 much..!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...